Sponsormogelijkheden

Sponsoring vormt voor iedere sportvereniging een onmisbare bron als het gaat om voortbestaan en ontwikkeling van de sportvereniging. Voor M.H.C. Udenhout is dat niet anders. Wij zetten uw sponsoringsbijdrage daarom ook in voor het behoud en verbetering van de kwaliteit van de gehele hockeyvereniging. Sponsors zorgen ervoor dat activiteiten kunnen worden ontplooid die het hockeyen nog aantrekkelijker maken. Per slot van rekening staat de sfeer ook hoog in het vaandel bij M.H.C. Udenhout. Het is bovendien een hele sympathieke manier van presentatie met een hoge attentiewaarde voor een bedrijf. Van belang daarbij is dat de KNHB de op één na grootste sportbond van Nederland is. Daarnaast is komen er wekelijks veel supporters en leden op de vereniging, waarbij vast iemand uit uw consumenten doelgroep zit. Beide partijen doen er dus hun voordeel mee.

Neem voor meer informatie contact op met de sponsorcommissie.

Prijs per jaar, exclusief BTW

Eenmalig opmaakkosten